duminică, 27 septembrie 2009

Nici şutul în fund nu mai e ce a fost

Vroiam să scriu "O viaţă întreagă..." dar m-am răzgândit. Şi reiau. O juma' de viaţă am tot auzit în jur "Lasă, mă, Di, ai să vezi că va fi mult mai bine. Orice şut în fund e un pas înainte. Ai încredere în tine!" Şi am tot avut. Am avut într-una încredere în mine şi în forţele mele. Şi am reuşit de fiecare dată să fac lucrurile să iasă bine. Şi am avut mereu un sentiment de împlinire. Şi am fost convinsă că EI au avut dreptate. "Vezi, mă, vezi că ţi-a prins bine câte o îmbrânceală mică?!"


Dar m-am luminat. Nu era vorba de nici un şut. El nu făcea decât să lovească. Asta era proprietatea lui - UNICĂ. El nu aducea nimic în plus. Doar lovitura, durerea, vânătaia, roşeaţa sau urma de pantof. Cu toc sau fără. EI nu aveau încredere în mine. EI nu mă credeau capabilă să mut munţii. EI doar îmi dădeau vânt. Mă împingeau. După, nu faci niciun pas înainte. Te aşezi puţin jos să îţi ştergi urmele sau să îţi oblojeşti rănile.

Sunt jos. Mă curăţ. Din nou. Mă simt folosită şi simt că nu sunt cu nimic mai presus decât o cârpă de şters podelele.

...şi totuşi trebuie, să mă ridic. Doar pentru a o lua de la început.

7 comentarii:

  1. Te contrazic, Di! Esti fiinta, esti cu muuult mai presus decat o carpa de spalat mai stiu eu ce!
    De ce ma superi?!
    Cel care care, e mai puternic atunci cand se ridica din nou! Cunoaste durerea, si invata sa o ignore! Asta il face si mai puternic!
    Ce sa spun?! Ridica-te acum, si termina cu plangareala!

    Imi fusese dor de tine! Unde ai lipsit atat?!
    te imbratisez si te astept in vizita la mine!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă voi ridica, iubita mea, dar nu sunt sigură că de data asta forţele îmi vor mai fi la fel de puternice. Mă voi strădui şi voi încerca să-mi activez, măcar acum, un scut de protecţie.
    Şi mie mi-a fost dor de tine, de voi toţi.
    Sărumâna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Balanel si-a dat autogol pe Santiago Bernabeu si tot e in carti...Nu vreau sa comentez altceva...te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Alejandra, iubita mea...eu nici macar autogol nu mi-am dat! Am marcat! De multe ori. In multe porți. Și tu știi asta!

    Te pup și eu

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sunt convinsa ca vei fi si mai puternica. Si ca vei ajunge curand sa pivesti detasata acest episod. important e doar sa nu ii acorzi o importanta mai mare decat e cazul. a fost. mai poti face ceva? nu. atunci mergi mai departe. tu nu te plangi niciodata! nu o face nici acum. nu merita! ii ai pe cei dragi langa tine, sunt convinsa. si daca tu nu esti convinsa, da o tura pe la prieteni si vei vedea ca asa e.

    cu drag,
    o prietena

    RăspundețiȘtergere
  6. Hallo Di,

    Toate Fetele au incredere in Puterea Ta si e bine cä iti transmit asta.
    Este din päcate asa in Viatä cind esti folosit si arúncat ca o Sticlä goalä.
    Cred cä fiecare dintre noi , a trecut mai greu sau mai usor prin Sítuatia asta.Paguba este marea, mai ales acea Sufleteascä, da cum ai scris Tu , trebuie sä te ridici si sä incepi iaräsi de la inceput.
    Dacä Tu ai atita Respect de Tine , iti esti tie datoare...
    Din Päcate noi nu putem mai mult decit atita . sä te incurajäm si sä speräm cä totul o sä se repare. Nu azi , nu miine, da curind...

    Iti doresc numai bine si multä Fortä

    Multe Salutäri din Nürnberg Jacob

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu stiu despre ce e vorba, jur:( Dar, chit ca, nestiind "issue-ul", ma simt ca un intrus, tot subscriu la ceea ce s-a zis mai sus :)
    Esti o buna marcatoare, Dia. In multe porti, cum ai zis. Am repetat doar ca sa nu uiti asta, cumva.
    Te pup, cu drag :)

    RăspundețiȘtergere