duminică, 29 martie 2009

Albă ca zăpada şi cei 7. Tot pitici

Bun găsit dragilor!

Vreau să vă fac cunoştinţă cu cei mai noi 7 prieteni ai mei. Se numesc Tom-Tom, Animo, Gold Glow, Prince Philip, Queen of England, Fantastica şi Red Peace. Astăzi eu îmi permit să fiu Albă ca Zăpada. Măcar doar pentru că m-a chemat vreo 25 de ani Diana Albu. Cei 7 pitici sunt foarte fericiţi că soarele îi va ajuta să crească mari. Apa le va uda degeţelele, le va lungi şi le va fixa bine de tot în pământ. Căpşoarele vor sui uşor-uşor spre razele soarelui, vor răspândi un dulce parfum şi vor încânta privirile oaspeţilor de seamă. Mai au doar câteva luni până atunci. Făt Frumos e foarte grijuliu cu ei, chiar şi prâslea le mai aruncă din când în când căte o privire ştrengară. Dar Albă ca Zăpada e cea care îi laudă, îi dezmiardă şi le şopteşte încurajări. Dragilor ei pitici. Trandafiri pitici. Pe care i-a plantat cu drag în mini-grădina din faţa casei. I-am adoptat şi le-am păstrat numele primit la altoire. Aici cred că vine faza aia cu au trăit fericiţi până la adânci bătrâneţi. Însă până să se prindă, o sa vă arăt poze. Ca să vedeţi cât de frumoşi o să fie când se fac mari.


17 comentarii:

  1. Le uram piticilor sa se faca mari sa va aduca zambete de fetisoarele frumoase! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce am retinut eu: ca te chema Diana Albu ( si ai trecut la Anghel), deci tot prima in catalog. Ca iti plac trandafirii (sa-mi aduci si mie glow gold) pentru gradinita din fata casei mele, si ca ai vrea sa fii Alba ca Zapada-Blanca-Nieves. Sa-mi povestesti cum e cu printul si mama vitrega! Ai putea sa o intepi cu spinii trandafirilor daca vine cu vreun mar nebiologic!pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbă postare, Diana... Şi vor trăi fericiţi şi îngrijiţi...

    RăspundețiȘtergere
  4. Irinuca, draga mea, sărumâna de urări. Piticii îţi mulţumesc de încurajări. Promit să mai pozeze şi când or fi în straiele lor.
    Pup. O zi însorită!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Alejandra, mi amiga, aşa e. Îmi plac trandafirii, dar până să ajung să mă mut acum 8 luni la curte, nu credeam că o să îmi placă mai tare de ei cu cozile netăiate. Abia aştept să înflorească! Cred că de la Lav am luat microbul. Plăcerea cu care îmi povestea primăvara trecută cum grădinărea s-a transmis şi la mine. E adevărat însă, că eu sunt mai mult cu indicaţiile preţioase către prinţ, alias Făt Frumos şi cu alinturile către floricele. În povestea noastră nu e nicio maşteră. Lo siento!
    Besitos

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţumesc, Cristi, pentru că mă lauzi de fiecare dată. Chit că merit sau nu. În calitatea de Albă ca Zăpada pe care mi-am asumat-o, mă angajez să îngrijesc piticii cu drag.
    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumoasa si inspirata comparatie, Alba ca Zapada! Daca ma uit mai atent la poza ta chiar aduci:) Asteptam cu mult drag sa creasca piticii mari sa ii vedem aici pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  8. Di, ce pot sa spun?! Poate doar ca esti binecuvantata sa locuiesti la curte! Si pentru ca spatiul iti permite iti poti crea un mic coltisor de rai! Plin de povesti asa cum ai spus tu, cu pitici si Alba ca zapada!
    Minunat!
    Sa-i ingrijesti si sa-i aduci si pe la noi! ( nu acum! cand vor creste mari! in straie noi, plini de culorile curcubeului! )
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Tiza mea dragă, nici măcar la nas nu mă compar cu Albă ca Zăpada, dar îţi mulţumesc pentru cuvintele frumoase. Nici nu mă aşteptam, când mi-am pus în gând să scriu despre frumoşii mei viitori trandafiri, să fac vreo legătură cu frumoasa eroină. Mi-a venit, aşa, ca o sclipire. Acum mi se pare genială!!!

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Orianda, dragă, în tinereţe, ca să zic aşa, nu mă imaginam nicicum locuind la curte. Acum nu m-aş mai duce la bloc. Şi da, deşi e un peticuţ mic de grădină, încerc să pun tot ce imi place. Nu o să reuşesc, că o să semene cu un talmeş balmeş, dar măcar niţel din fiecare.

    Îi aduc negreşit, când se fac mai mari. Te pup, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  11. Unde ai gasit minunile astea?Vrem si noi!!De unde?Am o multime de trandafiri dar de asa ceva nu stiam...Parca ar fi pomisori!Sunt pretentiosi,necesita ingrijiri speciale?Multumesc frumos! PS.Inspirata atmosfera audio!

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonimule, i-am descoperit anul trecut la bricostore. Erau 50 de lei. Nu am luat pentru că la noi curtea era încă plină de moloz. Am ţinut însă minte şi am căutat, acum, în primăvara. I-am găsit la Carrefour, dar au şi la Metro şi la Brico. A mai crescut preţul puţin. În funcţie de magazin. Cică nu trebuie decât să îi fereşti iarna de frig. Cam atât. În rest, înfloresc vreo 7 luni pe an. Mulţumit, anonimule?? Sau mulţumită?

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce mă bucur că v-a plăcut muzica!!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Pitiiiiici! Doaaamne, cit sint de frumosi, Dia! Cred ca esti ca un titirez pe linga ei, mai incape vorba? :)) Fuse' si subsemnata la Brico, dar nu gasi, sarmana, asa ceva - desi i se scurg ochii pe pozele tale :)
    Iubita mea, sa-ti traiasca piticutzii si sa-nfloreasca precum in povesti, intr-un an cit altii in zece! :)
    Pupici pentru tine, familion si droaia de pitici cu petale, DiAlba ca Zapada! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt minunaţi, au deja muguraşi. Ieri când am fost la Brico întradevăr, mai erau 2 bucăţi la Băneasa, dar au la Carrefour mulţi. Orhideea. Azi am fost şi m-am mai uitat la ei. Mai e unul pe care nu îl am. Un galben bătut, dar...e bine şi aşa. Te pup muuuult de tot.

    RăspundețiȘtergere
  16. Super trandafiri.POate poti sa.mi spui ce fel de clima au nevoie..

    RăspundețiȘtergere
  17. Bine ai venit, Florina! Super piticii mei (inmuguriţi deja) se vor descurca foarte bine cu clima de Bucureşti. Cel puţin aşa mi-au promis reprezentanţii firmei importatoare. Trebuie protejaţi iarna cu o pânză specială. Doar atât. Promit să vă anunţ şi să vă arăt când vor înflori. Deocamdată sunt mândră să vă spun că toţi au muguri, deci s-au prins. Pupici Florina! Şi pentru Basse.

    RăspundețiȘtergere