duminică, 22 martie 2009

Eu şi filmul cu vampiri

Cei apropiaţi sufletului meu ştiu că sunt o mare amatoare de cărţi şi filme. Aproape de toate genurile. Spun aproape pentru că nu au fost niciodată pe gustul meu comediile sau filmele S.F. (Cred că vă dezamăgesc, dar îmi asum chestia asta şi merg mai departe cu povestea) Le zic S.F. deşi, nu ştiu dacă e chiar corect. Nu îmi plac filmele a căror acţiune nu poate fi transpusă în viaţa reală. Da, recunosc...nu am văzut Războiul Stelelor, nici Batman sau alţi Daredevili, am văzut Matrix doar pt Keanu Reeves, iar Harry Potter şi Stăpânul Inelelor le trec în categoria mea de filme pentru copii. Aşadar, nu sunt o fană a genului. ÎNSĂ...săptămâna asta, am văzut Twilight.
Cum să zic eu ca să mă înţelegeţi, oameni buni? O fată se îndrăgosteşte de un vampir. Vampirul se îndrăgosteşte de fată. Ea nu ştie că el e vampir, dar când află, deşi ştie că îşi riscă viaţa, nu renunţă la el. Lucrurile se complică niţel când apare un alt grup de vampiri, însă aţi prins ideea.
Acuma, stau eu şi mă întreb: ori aşa ceva se poate întâmpla în viaţa reală....ori trebuie să îmi revizuiesc criteriile de catalogare a filmelor...pentru că, da, mi-a plăcut îngrozitor de tare. Recunosc, şi chiar de-ar fi să nu mai vorbiţi cu mine după asta, l-aş mai vedea o dată şi încă o dată. (aşa cum fac cu filmele sau cărţile preferate)
Si pentru că timp de câteva zile nu am avut curaj să spun cuiva despre sentimentele mele faţă de acest film, astăzi mi-am înfrânt teama şi m-am adresat colegilor de serviciu.
Şi pentru că ei m-au încurajat puţin, (deşi nu l-au văzut) parcă puţin de formă, am zis...ce poate să mi se întâmple?!
Vă spun şi vouă, dragilor că mi-a plăcut tare mult.

Sunt sigură, însă, că partea a doua, care cică o să apară la anul - New Moon/Twilight 2 nu o să mă mai ia prin surprindere.

15 comentarii:

  1. Am văzut şi eu filmul, acum câteva zile... Nu este rău, cu toate că în ceea ce priveşte scenariile cu vampiri îmi păstrez o anumită doză de scepticism. Mărturisesc că am fost un fan Underworld, numai că ultima parte m-a dezamăgit total...

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am vazut inca filmul, dar l-am programat - ca sa zic asa, pentru sampamana asta! Te tin la curent daca mi-a placut ori ba!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dia, o sa fac un efort sa-l vad si eu, daca tu cu guritza ta il laudashi atita :) Mie nu-mi plac SF-urile :D, de-aia zisei de "efort". In schimb, "Lord of the rings" m-a uns la suflet - mai ales primul. Si-acum imi mai doresc usa din aia rotunda si camere rotunde ca niste cirese :))
    Pupici, draga mea vampirofila! :)))))Noi te iubim si asa, cu vampiri indragostiti in capshor! :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite ca am venit si eu repejor cand am vazut ca ai scris despre acest film, ca ce-i drept eram cam in dubii daca sa-l vad sau nu, deoarece nici eu nu-s o amatoare a genului. Insa acum cu siguranta o sa ma uit si eu, ca prea ai zis-o cu foc :)) Revin cu impresii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne ajută! Nu e totul pierdut. Credeam că eu sunt defectă! Şi că dacă spun că nu îmi plac filmele de genul acesta, o să mă arătaţi cu degetul. Vă mulţumesc că nu aţi făcut-o. Mă mulţumesc cu faptul că nu sunt singură. Nici voi nu sunteţi chiar fani SF. Un cataroi mi-a fost luat de pe inimă.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cristian, mă laşi să mă mulţumesc cu "nu este rău"? Te rooog! EU sunt prima şi cea mai MARE sceptică în ceea ce priveşte filmele cu vampiri. Doar că ...prea s-au legat toate frumos, prea nu au lălăit-o, prea erau siguri copiii ăia de ce vroiau să facă cu vieţile lor. L-am "romantizat" eu prea mult, cred că asta e!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ai venit, Orianda! Vizionare plăcută! Te rog mult să revii cu impresii. Mor de nerăbdare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Vampirofila de serviciu raportează, Lav! Pe cuvânt că nu vreau să mă simt vinovată în caz că nu îţi va plăcea. Nu aruncaţi cu pietre după mine şi nici cu moşi crăciuni.

    RăspundețiȘtergere
  9. Tiza mea dragă, observ că ne cam potrivim la gusturi. Ne-a ieşit cu rochiile, poate ne iese şi cu filmul. Aştept impresii. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. E ca la fotbal! Fiecare cu ai lui! Dar povestea nu suna a film de groaza,pare interesanta, cat despre imagini, la cate capete secerate de tren am vazut prin montaj...

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu e de groază...că mie îmi plac filmele de groază...E...aşa..ireal. Nici nu ştiu dacă apare vreo picătură de sânge în tot filmul. Şi imaginile sunt super interesante...Auzi, Alejandra dragă, nu vrei să te uiţi la el înainte de a apuca eu să îl povestesc chiar pe tot?

    RăspundețiȘtergere
  12. bai, eu l-am vazut in avion si acolo se scot scenele de sex si cele dure -asa ca probabil l-am vazut ciuntit. drept sa-ti spun ,in timpul lui, am uitat de traversarea oceanului,dar NU este un film la care sa ma mai uit a 2-a oara.e prost facut si are multe scapari ca sa nu mai spun ca mi se pare ca cei 2 principali, cu privirile lor,nu joaca bine deloc. ca poveste ,nu zic ,iti infierbanta imaginatia si m-a luat cu calduri cand se sarutau cei 2 :))) (nu stiu daca au facut si altceva ) dar ...per total eu spun ca e un film ...prost. Nu mai dati ma !!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonimule, nu dă nimeni, nu te mai feri! Este un blog democratic în care acceptăm părerile tuturor. Dacă avem ce învăţa din ele, luăm aminte. Apreciez "căldurile" şi îmi las vizitatorii să aprecieze singuri. Ti pup, Shaki!

    RăspundețiȘtergere
  14. si yo am vazut filmu si sincera sa fiu mia placut multabia astept sa apara si twilight 2

    RăspundețiȘtergere
  15. scz ma numasc katysi am 12 ani

    RăspundețiȘtergere