luni, 9 martie 2009

Mi-am tras trupă. Nu aşa se zice?!


Citeam zilele astea cum ... Noi suntem ultima generaţie care a jucat "De-a v-aţi ascunselea", "Castel", "Raţele şi vânătorii", "Ţară, ţară, vrem ostaşi", "Prinselea", "Pac-Pac", "Hoţii şi vardiştii", dar declar ferm: ÎNCĂ JOC LEAPŞA! Forma e alta. Fondul e acelaşi. În sensul că...regulile sunt schimbate. Dar nu ezit nicicând să intru în joc. Mulţumesc din nou, Marian. Şi chiar de vă pare ciudat....nu daţi înapoi. E super interesant. Şi distractiv. Veţi vedea.

Aşadar...

Punem mâna pe internet, intrăm pe wikipedia şi dăm "random". Poate timpul vostru e preţios şi încă nu v-am convins că e distractiv, aşa că vă dau o mână de ajutor. E de ajuns un click. Aici Numele articolului deschis devine automat numele formaţiei care va lansa primul tău album.În cazul meu...Hypothesis.


Mda, dar ce nume să-i punem albumului? Greu de decis, nu? Doar e primul, fanii sunt în aşteptare... te ajută “Random quotations” sau mai bine să dăm click, zic. Aici. Ultimele 4 sau 5 cuvinte ale ultimului citat celebru vor da numele capodoperei tale. Cum vi se pare...Hypothesis - A beauty cold and austere

Ştiu, imaginea face cât o mie de cuvinte...pentru asta...coperta albumului se obţiune simplu. Flickr face asta pentru tine. Gratis. Mă rog, dai ceva. un click. Alege a treia fotografie de pe pagina. Fix a treia. Click. Aici

Trebuie să vă fi convins. Ştiu eu. Mie mi se pare super. Deja cresc vânzările. Trupa Hypothesis primeşte discul de platină pentru A beauty cold and austere!!! Hai, încercaţi! E simplu. 3 clici, ca să zic aşa.


Şi pentru că aşa se face la leapşa...o dau mai departe. Lav, Aleja, Irina...Aştept lansările cu interes.

10 comentarii:

  1. de unde dau "randoooooom"? help, ca sint de la tzara, jur - n-am vazut fomeie mai incuiata ca mine - sa mor daca stiu, di, vorbesc foarte serios heeeeeeeeeelp

    RăspundețiȘtergere
  2. HAHAHA...doamne cât eşti de drăguţă! M-am gândit că ar putea apărea dificultăţi. De-aia am pus nişte scurtături. Dă click pe unde vezi cuvintul Aici. Dacă vrei varianta lungă, poftim, cu drag. http://en.wikipedia.org/wiki/Special:Random

    RăspundețiȘtergere
  3. ei nu ma descurrc cu al doilea link. imi da eroare!!! "Boss' Life" e numele meu. atat am reusit pana acum :(

    RăspundețiȘtergere
  4. haahaha ANUNT IMPORTAAAANT
    io sint... "Time machine"!!!! - uaaaaau, cit poate sa-mi placa... chiar am nimerit-o, jur, ce bine sunaaaaaaaaaa
    Di, e geniala treaba asta, desi m-am blocat si io, ca Irinuca :D - ai vazut fomei mai incuiate in viata ta? Zi si tu acu cit sintem de draguuutze...

    RăspundețiȘtergere
  5. Super tare, fetelor. Aveti niste nume de formatii pe cinste. Mai departe
    http://www.quotationspage.com/random.php3
    Ultimele 4-5 cuvinte ale ultimului citat celebru de pe pagina care vi se deschide va fi titlul albumulului.

    RăspundețiȘtergere
  6. "no one to blame" este numele albumului :)) "boss' life" o sa dea lovitura!!!!

    di, acu nu stiu cu poza. dupa ce am ales-o, o bag in photoshop sa o branduiesc?! :D

    draguta, draguta, dar prea tuta pentru secolul asta stiu...

    RăspundețiȘtergere
  7. yes!!!!!!!!! exact asa. abia astept sa vad!!! pupi

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu vom uita niciodată jocurile copilăriei... Ele au avut un farmec aparte, chiar dacă "tehnica" modernă era o noţiune necunoscută pentru noi. Un blog care m-a atras de la bun început, mă bucur că l-am descoperit. Şi, fiind întâmpinta cu Sting de gazdă, promit să mai revin...

    RăspundețiȘtergere
  9. Problemele tehnice ale domnilor de la UPC m-au ţinut departe de internet şi, implicit, de blog. Bine aţi venit. Vă aştept cu drag, oricând doriţi.

    @ Vali - Zile însorite şi călduţe, măcar. Mulţumesc, Vali

    @ Cristian - Îmi place să cred că mai simt uneori mireasma jocurilor de altădată. Ce bine ar fi să o pot păstra într-un borcan şi să o adulmec oricând vreau! Mulţumesc pentru vizită. Cu sau fără Sting.

    RăspundețiȘtergere