luni, 2 martie 2009

Se poartă măştile cu argilă


Şi nu doar la femei. Simt de la o vreme o tendinţă nouă în moda ascunderii. A trecut vremea când capetele se introduceau timid în nisip, precum ale struţilor. A trecut şi vremea scorburii. Şi faza cu gaura de şarpe. S-au dus. Dar vin din urmă...măştile. O aplicare simplă, rapidă - o ungere cu rezultate asemănătoare. Fuga de răspundere, neasumarea greşelilor, ipocrizia, neputinţa, ignorarea lucrurilor evidente, lipsa de curaj - lista cred că e lungă. Doritorii trebuie să afle şi despre masca cu tărâţe. E în tendinţe. Ascunde tot.

6 comentarii:

  1. O mica adaugire, cu permisiunea ta, Dia: mastile cu tarite se poarta direct pe cortex, frumos intinse peste circumvolutiunile si mai frumos intinse, ca o cimpiiiie, asa... hahahahaha
    Scrii bestial, di, cind vin la tine sint ca Hopa Mitica: hopa risu, hopa plinsu! joaca, Laviniooo
    Te pupiceste fata, sa-ti treaca de suparare - ca ai scris tu foarte bine, dar si foarte... apasat, asa, ca la sirba! Da-le, Dia! Maama lor de argilatzi!
    :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Tarate, argila sau masti de la Venetia, rezultatul e acelasi. Si e de lunga durata pentru ca in ziua de azi, sa te descoperi constituie o mare greseala. Eu o mai comit uneori, dar ramane o greseala, pentru ca vor fi multi care vor profita si vor exploata orice particica ramasa neacoperita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Că bine zici, mă Lav. Mi-e dor de o sârbă.

    RăspundețiȘtergere
  4. Alejandra, drăgutza mea, "purtătorii de măşti" cred că au apucat să le prindă cu superglue. Sau nu le-a zis nimeni la plafar că se ţin doar câteva minute. Ei nu au şanse să le mai scoată.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am un sertar cu masti. Nu prea stiu cum se folosesc, simt ca ma ascund dupa deget cand incerc sa port una.

    RăspundețiȘtergere