joi, 12 februarie 2009

Aşteptând singur

Dacă cineva mi-ar fi spus că la Viena, la ceas de seară, mă aşteaptă un copac frumos, singur sub un cer plin de nori compacţi, prin care greu, dar foarte greu răzbat nişte raze strălucitoare, m-aş fi dus mai devreme. Nu ştiam că îl fac să mă aştepte. Ştia el oare, atunci când am ajuns, în dreptul lui, că pe mine mă aştepta? Sigur că ştia, se întrebase doar ce mă întârziase atâta. A fost un moment în care ne-am privit, a fost scurt şi totuşi suficient. Ne-am dat seama că a doua oară nu va mai fi la fel. Îi vor lipsi diverse: ori vreo creangă...şi atunci nu va mai fi coroana aşa de perfectă, ori razele de soare nu vor mai străpunge norii...şi el va rămâne în beznă şi nu l-aş mai observa, ori în jur, ar creşte alţi copaci, identici, şi nu l-aş mai recunoaşte. TU ai şti ce să faci dacă, undeva, cineva singur te aşteaptă?

5 comentarii:

  1. Intreaba-l pe copac, di, din partea mea, daca ma asteapta si pe mine. As pleca fix in clipa asta, daca as putea. Dar nu pot. De ce au pus astia Viena atit de departe? :(

    RăspundețiȘtergere
  2. ca sa iti doresti si mai tare sa ajungi acolo. Daca ar fi vizavi de casa, nici nu ai observa-o.

    RăspundețiȘtergere
  3. Putem schimba Viena cu altceva? Si nu, din pacate nu as sti ce sa fac...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar trebui sa ne facem timp si liniste in suflet ca sa auzim cum "ne asteapta" fara sa ne cheme. Nu conteaza cine sau ce... Inteleg bine?

    RăspundețiȘtergere
  5. ce bine zici tu, ma Irina, ca un om mare...

    RăspundețiȘtergere