joi, 5 februarie 2009

E rândul meu...


Dragilor, e rândul meu să vă invit...la blog. Sună ca o glumă proastă în plină criză economică. Şi totuşi...ce face românul când nu mai are serviciu, sau mai are doar jumătate din el?! Evident, răspuns corect! Blog. Da, blog îşi face şi românca de faţă. Şi nu pentru că e la modă, deşi aşa pare, şi nu pentru că mi s-a făcut poftă, deşi un sâmbure de adevăr ar fi, ci pentru că vreau sa scriu ce vreau. Obligată de o vreme să scriu despre ce vor alţii, vreau să îmi demonstrez că încă mai pot să scriu şi despre ce îmi place mie. Şi chiar de nu voi scrie zilnic, să nu vă supăraţi, îmi rezerv dreptul de a posta fix atunci când am chef. Cuando me da la gana, cum ar zice spaniolul.

2 comentarii:

  1. nu pot sa cred... spiciles, ce sa mai... da-mi voie sa fiu eu prima care iti spune "buna dimineatza" pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun venit in blogosfera! Te astept si pe la mine in vizita, nu la o cafea si o barfa, ci la o fotografie sau un vers :)

    RăspundețiȘtergere