vineri, 20 februarie 2009

De-a leapşa

Am primit cu bucurie leapşa. De la Marian. La final vă spun cui o dau. Aveţi niţică răbdare.

SUNT: încăpăţânată, insistentă, perseverentă, ironică, exigentă, acidă (zice Blonda) ...dar sinceră. Şi directă

AŞ VREA: un pic mai mult romantism

PĂSTREZ: toate pixurile frumoase

MI-AŞ FI DORIT: să fiu actriţă

NU ÎMI PLACE: să mănânc ciorbă

MĂ TEM: că am făcut pe cineva să sufere

AUD: destule, din păcate

ÎMI PARE RĂU: că nu am avut şi mai mult curaj

ÎMI PLAC: serile de vară la mare

NU SUNT: ipocrită

DANSEZ: pe ritm, de mică. La orice petrecere

NICIODATĂ: nu mă mulţumesc cu jumătăţile de măsură

RAR: mănânc cartofi prăjiţi fără brânză rasă pe deasupra

PLÂNG: şi la filme

NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: mândră de mine

NU ÎMI PLACE DE MINE: când îmi pierd răbdarea

SUNT CONFUZĂ: între chinezi

AM NEVOIE: de feţe vesele în jurul meu (ca cele pe care le primeşte David la grădi, când răspunde bine la engleză)

AR TREBUI: să fiu fericită. Sunt



Pasez vestita leapşa prietenei Lavinia şi "amigăi" Alexandra.

4 comentarii:

  1. Waw ce super complicat este. Ok, mi-au placut raspunsurile tale...mai ales cel cu gradi si fetele zambitoare si cu chinezii! hai ca incerc si eu!Pe blogul meu bineinteles!

    RăspundețiȘtergere
  2. aolicaaaa! ce ma fac io acuma, di? Ca ultimul meu post se cheama "Marturisiri". Daca bag si-un Autoportret, o sa zica lumea "saraaaca, a luat-o razna, e narcisista rau fata...". Mai ales ca sint asa reusite autodescrierile ca voastre ca nu stiu, zau, cum o sa dreg busuiocu'....:))))))
    Cite nu stiam despre tine, prietena mea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Lav nu e musai azi. Poţi să păstrezi leapşa la tine o perioadă, şi să ne surprinzi la un moment dat cu o autocaracterizare. Cine te cunoaşte, numai de narcisism nu te-ar putea acuza!

    RăspundețiȘtergere